Syndat...

Jag stoppade i mig en polly påse idag. Usch mådde inge bra efteråt =( Och det smakade INTE som jag ville =( Har ju inte käkat godis sen den 25 maj, och blää.. Ne inget mer!

Grattis Jennie till lil-killen på 718(?)g (han är så söt), hoppas nu att han är stark och att ni kan åka hem så fort som möjligt. Även fast de kommer gå veckor/månader.

Ååååh är så glad över hur lätt och fortfram allt går med Nellie. Började ju att ge Nellie välling i flaska bara för någon dag sen. När hon väl började få i sig ca 20ml så har hon vaknat bara 1 gång under natten och det är ca kl 4. Inatt sov hon även hela natten. Och de va jag som väkte henne 07:30=) Och idag när hon skulle äta inför natten så ville hon inte ta flaskan direkt så jag ammade lite och sen tog hon flaskan, hon åt över 80ml så inatt kommer hon säkert sova gott =)
Lättare att se att hon är riktigt mätt innan hon sover då man ser hur mycket välling hon får i sig. Märker man även då jag lägger ner henne i sin säng för hon gnyr lite men sen somnar direkt. SÅ SKÖNT att allt går så bra! :D

Kommentarer
Postat av: Anna - Lovely days

Hej, det är massvis med koder. Men jag tror inte att du kan ha det blogg?? Temat som jag har heter mistylook och är till wordpress.

2008-06-07 @ 10:07:07
URL: http://lovely.kmjk.se/
Postat av: Zandra

Hej! Tänkte bara fråga hur du gör för att lösenskydda bara vissa inlägg?

2008-06-08 @ 00:29:07
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback