Tagen av Maria.

I brist på annat så tog jag denna av Maria :D

Fem SKULLE
Skulle du vilja vara längre?
Faktiskt inte, nöjd med mina 163cm :D
Skulle du vilja väga mer? Folk skulle säga att jag skulle de om de hörde va jag vägde.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Nej. Ledsen/sviken = JA men inte arg.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Nej.
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej ,

Tio KAN
Kan du röra på öronen?
Nepp, men trodde att jag kunde det när jag va liten:) (Dumbo).
Kan du slicka dig på näsan? Nepp.
Kan du kolla i kors med ögonen? Joo.
Kan dina föräldrar lita på dig? Mamma = JA!
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ne :)
Kan du vara på fest utan att dricka? Jo tack, klarat mig i 3år nu.

Kan dina vänner lita på dig? Yes, iaf de vänner jag tycker om ^^
Kan du tänka dig att pierca naveln? Har redan gjort, 2ggr. 
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Jag har svårt att spendera.

Femton HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Jo. 
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Självklart, hur viktigt är inte det? 

Har du ett syskon? Och 4 till. =)
Har du någonsin haft sex med någon? Jo.

Har dina föräldrar ljugit för dig? Jo, men mamma är allt dålig på det :)
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Lite kanske.
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nepp.
Har du pussat någon som är fyra år äldre? jo.
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? ja.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? jo.
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? När man va liten kanske
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Nepp
Har du haft sex med mer än tre personer? jo.
Har du ljugit på någon fråga än då? Nepp.

Tjugo VEM
Vem är din bäste vän?
Har en och en annan, men ändå måste jag säga Mamma!
Vem älskar du? Nellie, Mamma + Janne, syskonen och alla syskonbarnen

Vem hade du senast sex med? Hmm, Nellies pappa.
Vem är den bästa artisten? Tycker bara om några få låtar av en artist, så vet ej.
Vem pratade du senast i telefon med? Elin.B
Vem har du en liten crush i? Han? Ne jag vet inte.

Vem är snyggast i världen? Stef och H :D haha
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Nellie.
Vem är snällast i världen? Mamma<3

Vem är din bästa kompis? Bästa och bästa. Men har ett par som man är bra vänner med.
Vem vill du prata med? Ingen aning.

Vem sov du med senast? Nellie.
Vem såg du full senast? Sara, Elin, Alec.
Vem vet allt om dig? Mamma, Calle, Elin.A, Sanna.

Vem kysste du senast? Stef
Vem kramade du senast? Nellie
Vem kan berätta allt för dig? Dom jag orkar lyssna på :D.
Vem kan du berätta allt för? Se ovanfrågan "Vem vet allt om dig"
Vem hatar du? Tragiskt men sant, jag hatar min pappa.
Vad blir ditt namn baklänges? akirlU

Har du gjort en snöängel i år? Yes

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 3dagar.
Har en dröm gått i uppfyllelse? Yes.  
Tycker du att sengångare är söta? JAAAAA!!! :D
Har du någon gång testat karate? Jo i skolan.
Första sporten du gick på? Tror inte jag har gått på något.
Minimorötter eller pommes frites? Pommes.
Vad längtar du mest till just nu? Tills om 1 vecka då jag flyttar. 
Hur gammal har du tänkt bli? Inte för gammal.
Har du haft vattkoppor?  Japp.
Vad drömde du inatt? Inget jag kommer ihåg.
Vilken tv-serie är bäst? Dharma & Greg
Vad åt du senast? Mat = Se senaste inlägg. Godis = Rostade Mandlar.
Höga eller låga strumpor? Helst inga.

Vad är du mest rädd för i hela världen? Om de skulle hända tösen något.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Nepp.
Vad har du för färg på ditt påslakan? Skulls

Bikini eller baddräkt? Bikini.

 Snyggaste läraren? Spec läraren på Ilian. :D

Är du mörkrädd? Nej.
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? Förhoppningsvis.
riktig gran eller plastgran? Riktig, ska ju lukta jul :D

Tänt eller släckt när du ska sova? Släckt
Godaste drickan till frukosten? Thé, oboy.
Vill du bli president? Nej tack.
Duscha eller bada? Bada!!
Har du gråtit i skolan nån gång? I skolan? Ne. Utanför :D
Hur tar du dig till jobbet? Är föräldrarledig.
Har du någonsin sminkat dig som punkare? Och HUR sminkar man sig som en punkare? Punkare sminkar sig inte något spec. Svartrockare sminkar sig typ svar överallt osv.

Sjunger du på toa? Nepp.

Vilken färg har din jacka? Svart.

Använder du långkallingar? På vintern.
Är du höjdrädd? Ne inte så farligt.

Vilket land vill du åka till? Många.
Vad var det senaste som fick dig att skratta? När jag såg hur Nellie sov i natt :D 
Vad ska du göra NU? Jadu, de är ju ett par frågor till.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Njea. Det kan hända ibland

Har du sett din bästa vän gråta? Beror på vem? :D
Vilka vitaminer åt du när du va liten? Inte vad jag vet.
Vad åt du senast? Den frågan har väl redan ställt?
Har du fått någon komplimang idag? Yes!
Har du varit med i en rättegång? Ne, skulle men ville inte.
Är du polare med grannarna? Japp, Pirre:D

Vilka språk talar din mamma? Svenska, Engelska.
Vilka länder har du bott i? Sverige
Senaste piercingen? Hmm, naveln tror jag.
Suger det här? Jo, tack!

Har du varit på stranden? En och en annan gång ja :D
Har du haft en stalker? Tyvärr.
Har du varit på ett party? Jo.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Ja!! :D Men lever bara 1 gång.
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? Va jobbigt, han har flickvän.
Har du varit utomlands? Yes!
Har du sett din bästa vän naken? Det beror på vem :D
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? Mamma och Jannes, Elin och Jimmys.

Var är dina syskon just nu? Hemma tror jag. 
Vad var den senaste drömmen du minns? HAHAHHA den vill ni inte veta. 
Vilken tid gick du upp i morse? kl 7.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Tjena:) Sitter hemma och dricker likör. Ska snart till bergvreten. Vad gör du själv? :)" Av Elin.A
När va du riktigt sjuk senast? Slutet av grav-tiden/under förlossningen och efter.
Vem är den senaste kändisen du tog på? I have no ide.
Vad finns i din bakficka? Finns inga i dessa.
Har du färglinser? Nej
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov

Vad är det första du gör på morgonen? Ammar 
Vad ska du göra efter det här? Ge Nellie gröt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Antar att jag är Elin.A så... AAW :)

"vet allt om dig" och "kan berätta allt för" :)



Hm, nu VILL jag ju veta vad din senaste dröm handlade om eftersom du skrev att vi inte vill veta ;)

2008-06-24 @ 00:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback