Helgen!

Helgen har varit en riktigt Segar helg. I fredags så va jag bara hemma, fixa och dona med saker inför flytten osv. I går va jag så uttråkad så jag gick hem till mamma och va där hela dagen =) Känns bra att man har kommit mamma så nära. Ja, ni som har följt min blogg sen LÅNGT innan vet va jag menar. Idag så va jag på väg till Babysimmet, kom en bit då läraren på babysimmet ringde och sa att det blev inställt =(=( De funkade inte att värma upp vattnet, och de va för kallt för dessa små. TRÅKIGT!!! De va över 2 veckor sen vi hade babysim =( Tur att dom ersätter denna gång.
När jag nästan va utanför mig så hörde syrran av sig och jag gick hem till henne, käkade frulle sen så åkte vi till bresse där syrran övningskörde lite och sen åkte vi till Västerås. Vi gick runt i lite affärer medans jag hörde av mig till Maskan. Så vi träffade henne också! KUL!! Sen så åt vi på Subway?! Eller ja, vi beställde mat där och åt i bilen :D hehe!!  Goott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback