Shopping och annat.

Idag skulle bara bli en segis dag men de blev det inte. Jag följde med Jenny då hon skulle på möte, sen gick vi ner på stan och shoppade massa till Nellie . Jag som INTE skulle shoppa, men (förlåt Maskan^^) jag kunde Inte hålla mig. Men jag lovar att vi ändå ska shoppa=)


Jag va även på familje-gruppen idag. TYVÄRR så va det sista gången =(. Men är ändå glad att jag har lite halft som halft kontakt med 2st där. Ska förmodligen vara med dom imorgon, eller iaf en tror jag =) hehe!!

Åh jag funderade på att köpa en vattenengångskamera men just nu så vet jag inte om jag ska ? =( Jag VILL, Jag VILL ha kort på Nellie under vattnet när vi är på babysim.. Meeen, jag vet dock inte vem som skulle kunna vara där nere kl 9 och ta kort åt mig. Tråkigt... =(

Kommentarer
Postat av: m aksan

Kan du inte fråga simläraren lite snällt om hon kan ta kort åt dig?

2008-05-23 @ 13:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback