Sååå sjukt stor!

Fick ju tillbaka tösen idag, som jag inte har träffat på 1 vecka.
Har hon alltid varit såå stor?

Märker bara efter nu när jag fick tillbaka henne att hon har lärt sig mera ord.
Eller ja, nya ord är de inte riktigt bara att hon uttalar dom Bättre.
Nu är de många ord som vem som skulle förstå vad hon menade.

Hon kikade ut och såg gungorna och hon upprepade "gunga" hela tiden, och de va verkligen "gunga" också. Min stooora tjej. Hehe måste spela in någon dag när man frågar vad katten säger och hon säger "Mjau" hon säger ju de på sitt sätt och gud va jag garvade första gången jag hörde henne säga de :P

Idag har de varit en riktigt mysa dag, fast hon inte ville mysa med mig lika mycket som jag ville mysa med henne, doh! :D

Bilder ifrån igår på Saras födelsedags fest kommer då jag orkar..
Ny design på bloggen kommer då jag orkar.. (usch ser ju för jävlig ut nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback