Banan



Är så sjukt sugen på marängsviss!! Smakade Mc Donalds för någon dag sen, rekomenderar!!

Ni som känner mig, blir ni chockade? De innerhåller faktist banan, jag som Hatar/Hatade banan.
Men fråga mig inte, efter grav-tiden så äter jag banan ifrån skalet men har haft svårt i mat/dryck eller liknade. Men när jag åt denna glass, så kände man ju banansmak, och de va ju så gott!!
Från att verkligen kunna spy om man bara kände banan lukt till att själv äta en utan problem, och gillar det verkligen.



Kanske ska testa dricka mjölk?
Jag dricker inte mjölk, har aldrig gjort...
Tror jag smakade för ca 1år sen men de funkade liksom inte riktigt.

Kommentarer
Postat av: jEpPe

kul att du börjat gilla banan ;P

men ta ditt förnuft till fånga. prova inte dricka mjölk! de är spy-känslor direkt.. va mindre än 15 år sen jag provade, å de e inte värt de =)

kram//

2009-05-29 @ 10:15:55
URL: http://soldat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback