ZzZzZz

God kväll!

Sitter här och kikar runt och ska snart hoppa i sängen och sova. Änu en rolig dag på jobbet imorgon, de är inte så att jag klagar på Jobbet. Denna vecka är de massa att göra, massa att hålla koll på. Men man kan ju inte göra mer än sitt bästa?!

När jag hade hämtat Tösen på dagis och gick hem så kom syrran + Neo hit. Hon skulle hämta Tösens förra tripp-trapp-förvaring som jag ej ville ha kvar. De passade även på att käka här, trevligt!
Direkt när de hade gått så målade jag det sista och när den va klar så kom även Tösens pappa hit. Och när han är med så existerar inte jag för Tösen, hehe! Så jag passade på att dutta dit färg där de fattades och hade lossnat. När jag sen va klar så ligger tösen på hennes pappa och sover. Så sött!! Jag blir helt varm när jag ser sånt, deras relation!! :D





Jag vet att de är rätt många som är sugna på att se bilder ifrån Tösens rum. Men jag laddar upp bilder då de börjar ta form. För hur roligt är de att se vägg nu?
Så ja, bilder kommer. Den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback