6 dagar kvar


(Måste ha flash för att se)


6 dagar kvar, tänk BARA 6 dagar kvar. De är helt sjukt. Jag själv kan inte förstå de. När man tänker på saker som måste göras så tänker man bara "de kan jag ta imorgon", tror jag måste skärpa mig angående de:)

Idag (fredag) - Västerås.
Lördag - Stor handla mat och tvätta.
Söndag - STOR städa.
Måndag - JULAFTON!!!!
Tisdag, Onsdag - Packa BB-väskan och fixa de sista här hemma även med de nya sakerna man får i julklapp.

Lite mycket att göra. Visst de kanske inte är "WOW" mycket. Men sen får man tänka på hur jobbigt de minsta lilla rörelser är just nu. Usch usch...
Juste! Igår fick jag mitt paket från Jotex, sakerna jag inte fick i första leveransen. Nu är de mycket finare i sovrummet. Mysigt med mattor, mer gardiner, pläd osv.. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

vad spännaden, vilken härlig julklapp :-)

2007-12-21 @ 12:19:31
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se
Postat av: Mia

Vad skönt att det gick bra på sjukhuset å att allt känns bra :-)
Fint bild-spel :-)

2007-12-21 @ 14:30:16
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Amanda

vilket fint bildspel, är det du som sjunger? ha de bra o sköt om dig

2007-12-22 @ 16:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback