Rädslan

image3

Imorgon kl 08:30 gäller de. Rädslan och nervösiteten är så stor. "Tänk om..." snurrar i huvudet hela tiden. Hur ska jag kunna sova inatt?

För de som inte vet, bebisen i magen ligger i säte (=Rumpan nere). Så imogon ska de klämma, göra ultraljud, mäta osv osv och sen se vad som kommer att ske.
Om de känner att de Kan finnas en chans att lyckas vända på ungen så kommer de vilja göra de. Men de kommer jag vägra gå med på. Efter de så kommer de röntga bäckenet. OM mitt bäckenben är tillräckligt stort för att jag ska kunna föda i säte, så kommer jag få göra de. Men om de är för litet (Som även jag tror och hoppas på att de är!!) Så kommer jag då få en tid för planerad kejsarsnitt.
Så imorgon får jag veta hur jag kommer att föda knotten i magen.

Kommentarer
Postat av: missmaddis

Uppskattar länk til mig, tack så mycket.
Är det en gadd på bejbismagen? Fy fan vad snyggt. Klart en av de snyggaste bejbismage jag sett!

2007-12-09 @ 15:45:57
URL: http://missmaddis.com
Postat av: Vickan

Hej! Kul att du bloggar så här igen :)
Kul att läsa.

Otroligt söta dödskalleprylar till lillbäbisen :D

Lycka till imorgon nu!! :)

2007-12-09 @ 18:05:57
URL: http://vikutooria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback