Borta bra men hemma bäst.. !?

Välkommen hem till verkligheten/falskheten...
Det va ju meningen att jag och Nellie bara skulle vara hos min syster tills på onsdag men det blev ändringar och jag kom hem idag istället.
Vi har haft det Jätte, jätte bra!!
Nellie blev helt Jätte stor och Tyra minimal. Jag som alltid har - "Akta Nellie", men nu är det "yeye... AKTA Tyra" hehe :D Hon är ju bara så underbart söt. Och så får man inte glömma Liam, stora pojken! Det va jätte länge sen man träffade han.
De va skönt att åka hem för man har rubbat sina egna rutiner. Men ändå va det SKIT att komma tillbaka. Till falskheten.

-Så vad hände nere i Norrköping då sägs?!
Jadu, mycket och ingeting?! hehe tiden rann ju bara iväg. Vi har träffat min brorsa och hans blivande fru, varit på stan, varit "hemma" med massa barn osv...



Liam, Fia(syrran) och Tyra. Ronny(pappan) och Tyra

Liam 3år, Nellie 3månader och Tyra 6dagar

Lilla söta Tyra!!!!

Och sen 2 bilder på min lilla tös! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback