Idag har jag varit duktig :D

Gud va tiden bara rinner iväg. Igår mötte jag Maskan runt 2 och sen hox flux så blev Nellie jätte ledsen och jag skulle försöka få henne att somna, men sen såg jag helt plötsligt att kl va 18:30 haha. Så de va ju inte så konstigt att hon va trött. Hon hade varit vaken hela dagen och blev ledsen för att hon va så trött då hon brukar somna inför natten :D...
Men idag blev det "Bakslag" Nellie har sovit nästan hela dagen, men somnade inför natten vanlig tid ändå =) Skönt!! Jag är verkligen ÖVERLYCKIG att även hur hon har dagarna, sover länge, vaken länge så somnar hon ändå samma tid varje kväll. Jag som även är själv är sömnen verkligen viktig.

Idag har vi varit på Blomstra, hos Jenny och sen gick jag hem. Fick en inpuls "jag måste städa" haha, så det gjorde jag. Så nu är det JÄTTE fint i alla rum, duktig jag är va?! Va även en liten stund med Linda. Vi gick ner till Ica och sen gungade hon med Nellie :D



Imorgon så ska jag tvätta. Hoppas att de gå bra att tvätta så mycket som jag ska göra, har aldrig tvättat såhär mycket medans jag har barnvagnen att köra. Måste passa på att tvätta handdukar, lakan osv..
Sen så ska jag ha möte med prästen inför dopet. Lite nervöst, men de ska nog gå bra =) Ska prata med han och fixa så jag inte behöver prata mycket på dopet. Jag har VÄRLDENS scen skräck. Måste även prata med han angående låten jag vill ha.
Ååååh jag har köpt en jätte fin klänning jag ska ha på dopet, nu väntar jag bara tills jag får hem den och jag HOPPAS att den sitter bra.


Kommentarer
Postat av: Linda

HON FICK FAKTISKT ÅKA RUSCHELKANA OCKSÅ :D:D:D

2008-04-15 @ 22:20:05
URL: http://Eliinasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback