STORT TACK!!!!

Mycket bloggande på en och samma gång. Hela 3 inlägg =) Men det är så det får vara denna gång, måste ju ta igen mig :D

Idag fick jag(Nellie) ett paket hem på posten, inte så oväntat då Vickan som skickade paketet hade sakt att hon hade skickat det och att det förmodligen skulle komma idag. Och så sant som de va sakt, fick jag det =)

image174
Nellie fick två "burkar" (Vet inte hru man ska förklara en sån). Ena står det "Första lock" andra "Första tand"

TAAAAACK SÅ JÄTTE MYCKET VICKAN! *röd om kinderna*

Kommentarer
Postat av: Vickan

Ja, det var lite gulligt set iaf, är väl typ för att man ska kunna spara hennes första tand hon tappat sen och så en lock från henne, men ja, det är ju senare när hon blivit lite äldre :)

Vad roligt att du blev glad, det gör mig jätteglad också :D

2008-04-28 @ 20:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback