Krypa.. snart?

Snaaart så börjar min tös att krypa. Hon går upp i krypställningen och "guppar" fram och tillbaka. Sen hamna pladask på magen (som visas på bilden. Hon är på G att hamna på magen efter hon har stått på knän och rakt med armarna). Men hon ser ju SÅ liten ut när hon står i krypställningen. Tänk min lilla Tös snart kryper. VA SÖTT! :D Hon rör sig ju i hela rummet men då ålar och ha sig :D
Man bara märker på henne att hon börjar bli stor. Som när man sätter på musik så dansar hon även om hon sitter eller ligger ner. (Hon gungar fram och tillbaka i sidled) hehe. Sen kan hon ju (nämt det innan) vinka, "bank bank" så på bordet osv. :D TÄNK så tiden går fort.

Gud, fick en ROLIG förfrågan angående imorgon om vi ville hänga på. VILL =( Men för Tösen skull så är vi hemma. Kanske ska gå förbi affärn och köpa lite gröt och efterätter. Nellies penicillin slutade idag och imorgon kommer hon ta på sig ALLT om de kommer i hennes närvaro. Jag räknade ut hur mycket de va i pencillinet och hur mycket de skulle bli kvar, så de senaste dagarna har även jag tagit pencillin. För man vet ju inte, de kan ju vara jag som bär på smittan fast inte det har brytts ut på mig.

Kommentarer
Postat av: frida

sååå söt! hoppas det är ok att jag läser din blogg?

2008-08-11 @ 17:31:57
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: marlene

min lille prins vill inte börja krypa, han vill bara åla:)

2008-08-18 @ 09:34:28
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback