Fredagen!

Denna dagen började med att jag och Nellie vaknade hos Jenny. Pga att igår så stängde de av all värme i lägenheterna för att de skulle fixa med det. Tydligen så är det bara inte jag som har klagat på att de BARA är 16 grader i lägenheten!! De stängde av värmen istortsätt hela dagen och då skulle de vara svin kallt att sova här, så vi sov hos syrran.
Sen runt 1 så åkte vi ner till Familjerätten, då jag och Nellies pappa skulle skriva på papper angående att de är han som är pappan för att vi inte är gifta.
När vi va klara där så åkte vi upp till syrran igen. Nellie och jag somnade istortsätt direkt när vi kom dit och vaknade upp runt 6. Syrran som redan va vaken hade lagat mat så maten va precis färdig när vi vaknade. Vilken tur man kan ha ibland :D
Ett tag efter maten så badade Jag, Nellie och Neo i badkaret. Mysigt :D Lite svårt bara då Neo också ville sitta i knät där Nellie låg :D hehe!!!



Vi kom hem för nån timma sen och jag nattade Nellie direkt. Sen dess har jag hunnit med att slappa framför datorn, vikt ALL tvätt + rensat ut Nellies alla kläder i stl-50 och rensat ut kläder som jag vet att hon inte kommer att andvända, diskat och plockat undan i vardagsrummet. Så nu ser det hyffsat ut här hemma igen :D

Jag LÄNGTAR tills nästa helg. Då Nellie ska åka tåg för allra första gången :D Vi ska nämligen till Stockholm och hälsa på min syrra, vi ska gå på loppis. KUL!! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

ååå du kommer, va gla jag bli:P Go o gla kexchokla!

2008-02-02 @ 08:52:57
Postat av: patruska

vad stor hon är nu. och sååå söt när hon ler!

2008-02-02 @ 10:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback