Lördagen

Idag när jag och Nellie vaknade så visste jag inte vad jag skulle göra idag. Så jag skickade ett tycka-synd-om-sig-själv-sms till mamma. Eller rätta sagt det jag skrev va: "Hej mamma! Vad ska ni göra idag? Jag och Nellie har ingeting att göra =(" haha.. Så hon ringde upp och sa att de skulle ner på stan och frågade om vi ville komma ner. Och de gjorde vi. Mamma skulle köpa några fler fiskar. Sen åt vi lite. Sen Trodde jag att jag skulle gå hem, men då frågade mamma om vi ville följa med upp till dem. Självklart följde vi på :)
Under den tiden på stan så sov Nellie bara då hon va i vagnen. Som va ner på stan, sen från stan hem till mamma.

Kom hem till mamma runt 15 och gick hem sen runt 19. På vägen hem så gick jag en omväg och stannade förbi Enögla för att träffa Frida och hennes SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA vovve- Nellie :) Vi gick hem till mig och MIN Nellie fick massa fina kläder och ett JÄTTE JÄTTE sött halsband som va en elefant på.

Under den tiden så sov Nellie från mamma hem till mig. Så Nellie va RIKTIGT grinig. Man såg typ på henne att hon bara ville sova, men hon hittade ingen "ro" att somna. Men jag bestämmde mig att kolla på Bee movie så jag la mig själv i soffan och henne skrikande brevid så efter ett tag somnade hon också. Och sover än.

Men förutom att Nellie va trött så va dagen en bra dag! Tiden bara flög iväg, jag glömde bort tvätt-tiden för ANDRA gången och båda gångerna har jag varit hos mamma :D

image61

Kommentarer
Postat av: sanna

din lilla prinsessa är sjukt söt asså

2008-02-04 @ 14:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback