Så...

(inlägget ifrån igår kväll/natt. Men blogg.se funkade inte så de publicerade inte)

Nu så sover lill-tjejen och jag passar då på att skriva några rader här.

Iförrigår så hade Nellie sin första skrika non-stop dag. Gud va jobbigt de va! Jag la henne ner, för mat hade hon fått, ny blöja hade hon osv så de va inte så mycket mer jag kunde göra. Men ändå så kunde jag inte slappna av, man kännde sig stressad. Hon blev ju allt tröttare och tröttare men skrek ändå, så till slut va de av ren trötthet och fann inte ron till att somna. Men fast hon skrek så mycket så somnade hon den tiden hon brukar att somna.

Igår så sov hon hela dage, inte så konstigt då hon "tar igen" efter dagen innan.
Så imorse vaknade hon kl 5 på morgonen och tyckte att vi skulle gå upp. Lika pigg på det som hon va, va man inte direkt. Men jag bestämde mig att gå upp och lägga oss i soffan, så hon kunde vara vaken och jag kunde kolla på film.

Efter 2 timmar!! Somnade både hon och jag. Så idag har jag terrat henne till max. För att hon ska hålla sig vaken så hon får sina "rutiner" igen. Lyckades gjorde jag ;)

Idag hämtade jag ut tigern från posten. OCH DEN ÄR JU BARA FÖR SÖT! :D


Imorgon blir det Stockholm för våran del. De ska bli riktigt kul. Lite läskigt också, för de är första gången hon och jag sover borta. Men jag hoppas att allt går bra med henne. För även om barn skriker osv så känner man sig mer stressad när man inte är på "hemmaplan"

Kommentarer
Postat av: Soya

vilken cool tiger :)

2008-02-08 @ 20:18:56
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Marie , Williams Mamma!

söt :)

2008-02-09 @ 12:51:34
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback