Segis dag.

Idag har varit en riktigt lugn och skön dag.
När jag vaknade så gick jag till Enögla för att köpa cigg sen har jag tvättat och somnade kl 16:00 då jag kom hem från tvättstugan. Nellie somnade också och sover än :)
Ska även snart börjar med mat, diska, vika tvätt och sen hoppa in i duschen.
Snart kommer även L och E förbi, kul kul!


image33
39 veckor av oron om du va frisk och undrar hur du såg ut.
Jag kunde inte ens somna om natten om du inte hade rört dig på hela dagen.
Att graviteten som är så underbart är nog även den jobbigaste tiden jag har varit med om.
Men dagen du kom va allt underbart. Du va frisk och du va verkligen de finaste jag hade sätt.
Nu förstår jag va obeskrivlig lycka och kärlek menas.
Du är mammas allt, du är mammas HJÄRTA!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ah, okey. Var hon planerad eller tyckte hon själv att det var dags?

2008-01-08 @ 19:02:56
URL: http://krakunge.blogg.se
Postat av: J

röker du? hoppas för gudskull att du inte rökte under graviditeten eller när du ammar!

2008-01-08 @ 22:41:58
Postat av: Johanna

Okey. Starkt att du klarar det själv. Men om det inte finns något annat val, så går det nog.

2008-01-09 @ 00:02:18
URL: http://krakunge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback