GRATTIS LIAM.... och lite till

För det första. JA MÅ HAN LEVA, JA MÅ HAN LEVA, JA MÅ HAN LEVA UTI HUNDRADE ÅR..... Min älskade systerson fyller hela 3år idag =) Tänka sig att den skiten är redan så stor :D
Kan även säga till, Sanna<3, Mormor, Steff och Sandra. Grattis på födelsedagen =)

Idag då: Jag va på blomstra imorse. Så roligt vi 2/3 har det, jag hoppas att de alltid kommer vara såhär=) Efter blomstra så gick jag hem, han typ precis sätta mig i soffan då jag får ett sms "Hej. Ska vi mötas nere på stan och ta en glass eller ska jag komma till dig" Orka vara hos mig i denna värmen?! Ne, så jag gick ner och mötte henne. Väl nere på stan så köpte Jessica en FIN klänning till Nellie =). Och vi träffade på Tjockis Jennie och Elin.
När jag väl kom hem så va det ca 30 min "vilande" tills Nellies pappa kom och vi gick och stor handlade mat. Vi va klara kl 7 då Nellie går och lägger sig. SÅ passande!! :D

Min söta lilla tös har ju VÄGRAT att ta nappflaskan, hon får inget grepp om den. Jag har även provat 3-4 olika nappar på nappflaskan. När jag va hos min syrra Fia och hon rekomenderade en spec och det gjorde även Sara. Idag köpte jag den och la i lite bröstmjölk och hon TOG nappflaskan hur bra som helst! ÖVERLYCKLIG! :D Då är detta "problem" fixat. WOOHO!

Har även funderat på med vällingen och de. Nellie som inte har tagit flaskan innan så vågar jag inte börja med något hon inte är van vid i flaskan då hon kan vägra falskan. Så endast bröst mjölk i flaskan än så länge. Välling på sked. I början typ 1-2 teskedar och öka lite till och från tills hon blir 6 månader då hon har vant sig vid välling + flaskan så blir inte smaken en chock då hon får välling i flaskan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är blomstra egentligen? du skriver så mycket om det

2008-05-28 @ 07:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback