Yeah!

Tänkte skriva några rader innan jag går och lägger mig hade jag tänkt.

Idag har de inte hänt så mycket. Va nere på stan och kolla på lite kläder och så. Gud va få fina klänningar de finns (till Nellie), vill ju ha MASSA fina klänningar ju nu när de börjar bli lite varmare ute. Få spara pengar och sen när alla räkningar är betalade och de så ska Nellie och jag dra till Västerås och shoppa med Maskan, där finns de ju mer utval även på kläder och affärer.

Har nyss fixar med Eon och comhem angående att den 1 juli så bor jag på en annan adress. Tur att de fick så lätt. Ringde även angående besiktningen idag och har fått tid angående det. Så nu tror jag inte de är något mer jag måste fixa innan jag flyttar. SKÖNT att ha saker färdigt ett tag innan man flyttar, hatar att stressa.

Denna vecka kommer bli ROLIG! :D Imorgon är det Blomstra, Onsdag ska jag vara med mamma och sitta barnvakt åt Neo, Torsdag så är det Familjegrupp och på Söndag är BABYSIM! Jag hoppas verkligen att de är babysim denna gång! De va ett tag sen sist =(

Ne nu ska jag ta och sova, Ett par bilder på Nellie när hon rullar bara =)


NATTI NATTI!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Söttjejen :D hehe..

Lycka till med flytt och allt, jobbigt men roligt på samma gång.. jag önskar vi kunde flytta också och få stöka ordning på nytt ställe, men ja, det dröjer..

Men roligt ibland med ett nytt ställe :)
Hoppas ni kommer trivas bra :)

2008-05-20 @ 21:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback