Utmaning

Är utmanad utav Camilla

Regler:
- Länka den som utmanat dig och lägg in dessa regler på din blogg.
- Berätta sju saker om dig själv, både vardagliga och knäppa.
- Utmana sju stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1.  Jag håller på att lära mig att säga Nej.
2. Jag har åsikter om allt och alla.
3. Jag tänker mer än va jag borde.
4. Han har fått mig på fall.
5. Jag är "rädd" för framtiden.
6. Jag börjar bli nöjd med mitt liv.
7. JAG ÄLSKAR MIN TÖS!!! ♥♥

Ser att de flesta redan har gjort denna utmaning, så ja. Jag utmanar dom som vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback