Trött, Trött och Trött..

Idag är de en riktigt sen kväll för mig. Brukar lägga mig senast kl 22:00 men idag blev de lite senare då jag har suttit och scrappar lite. Känner även att vilken sek kan jag somna, men måste dock plocka undan här innan.

Jag har börjat att trött på va blogg är. De har blivit FÖR mycket, för mycket utav allt. De känns numera -vad är meningen me de? Nu för tiden så känns de som att typ alla är oäkta.. yeye.. Massa åsikter om detta men de är så jag tycker.
När jag sätter på datorn så kollar jag min Mail, min bilddagbok och sen typ inget mer. Kan kolla runt lite på inredning och de men de händer inte många ggr längre.

eh fan... God natt alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du tror inte du skulle kunna fixa blogg. iafl banner?

2008-10-08 @ 21:15:06
URL: http://sannaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback