090429

Denna dag känns som att den har gått fort men ändå långsam när man tänker på hur mycket som har hänt under dagen :P
Vart ska man börja?

När vi skulle göra lite lunch idag så skulle jag hämta kikärtorna i skafferiet och självklart så är Tösen med och hjälper till. Jag öppnade dörren lite så hon kunde öppna den mer, sammtidigt hon gjorde de så gick gångjärnet sönder upp till :O Och de va SJUKT nära på att dörren skulle ramla på Tösen. Hon stod där helt stilla av rädsla. Jag hoppade mest till och sen gick ner på hennes nivå och sa "oj", då skrattade hon och sa "Oj mamma titta dä.. oj" . Sötis.
Så de va bara att sicka in en felanmälan till ETF. Så nu hoppas vi på att de lagar de fort.

Efter lunchen blev de vila för både mig och tösen. Strax efter de (Kanske att jag har drömt?) så fick jag ett flipp och ville göra iordning badrummet. Så jag gav tösen lite chocklad pudding medans jag sågade. Lite komiskt att jag gav LITE fast ja som de såg ut efteråt kan man ju allt undra hur mycket hon fick i sig ^^

Sen va de att vandra utåt och handla lite saker som behövdes. Tösen gick runt inne på ÖB och charmade alla som vanligt. Hon är så söt när någon kommer och prata med henne. Pekar då alltid på mig och säger "Mamma" haha :P

När vi sen kom hem så va de bara att börja fixa och trixa. Och Tösen gjorde något (2ggr) som jag är SÅÅ stolt över.

Sen blev de lite middag och sen Zzova för tösen. Läste som sagt dagliga dos av sagor. Tösen va vaken när jag gick, men hon kom inte ut någon gång alls.

Efter ca 1 timma hör jag henne jätte ledsen. Men mer rädsla ledsen och "tyst", jag gick då in till henne och såg att hon sov = mardröm =(. Hon som är så lätt väkt så hostade jag till lite tyst så "vaknade" hon ur drömmen. Så satt jag där och klia henne på ryggen sen gick jag ut... Lite läskigt, första gången de har hänt:S


Bilder på dagen kommer strax ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback