Bilder från idag.


Så här fin kan man vara när man får Lite chocklad pudding :O haha!
Dock va de inte så roligt efteråt då jag kom på att de hade stängt av vattnet. När jag nästan va klar med att ha torkat med våtservetter så hör jag toan börja låta = fick vattnet tillbaka. Så de va bara att plumsa i damen i badkaret.


När vi va ute och kom hem igen så fick vi även med detta. Pott stol, boll, "Sov Gott" bok, Papperskorg och en tamagotshi :D


Denna pott stol är Bäst! :)
1a; Potta.
2a; Kan bli till en pall.
3e; Man kan ta bort sittsen och sätta den på toasittsen så de blir en "Ej-Plumsa-i-toan-barn" :)
4e; Kommer ljud när barnet kissar eller bajsar.

Tänkte först att inte sätta i batterier men de blev så ändå, spec nu när de är nytt. Men tösen vet redan att man inte ska ta händerna i där = Hon kan ej göra så att de låter om hon inte kissar eller bajsar.

OCH VET NI?????! TÖSEN KISSADE I DEN 2GGR!! :D:D


Sågade av tösen skötbord, då ett skötbord är för tok för litet för denna damen nu när hon är äldre. (Enligt mina åsikter iaf). Så de blev en sittbänk, med förvaring under (blöjor och sånt) och de finns även plats för ljus på bänken :D


Uppifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback