Lördag

Nu börjar kvällen gå mot sitt slut, Haha säger jag kl 10 på min barnfria helg. Idag har jag tvättat, sen kom tösen och hennes pappa. Vi åkte till västerås. Sen åkte vi hit till han. Busat en massa med tösen. Haha jag och tösen gick ut och gungade medans hennes pappa duschade, tror han blev lite orolig vart vi va sen när han var klar;) men han kom ut och joina oss. Vi va ute ett tag och lekte i lektplatsen. Sen så var de natti natti för tösen. Vi kollade sen på film och jag som vanligt så somnade jag. Puckot väckte mig, Haha så nu är jag pigg. Tösen sover i sin säng, hennes pappa breve mig. Haha! Längtar sjukt mycket tills nästa helg;) Nu ska jag också försöka sova lite. God natt

Kommentarer
Postat av: Tess

hej gumman! hur står det till med dig o familjen`?

vill bara du ska veta att jag e en trogen läsare av din blogg.. :D har bara glömt att kommentera dina inlägg nu på ett tag.. hehe.. men keep up the good work! puss puss tessan

2009-08-31 @ 09:48:52
URL: http://siikavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback