Tankeställare

Fick en liten tankeställare när jag kommenterade en sak, och fick svar tillbaka utav tjejen som har bloggen Inspiration och Design.
Att, hur kommer de sig att man oftast förknippar barnen med djur? Smeknamn eller typ "hon är som en..." ??
Min Tös är inte oskyldig heller :D

Hon är och kommer alltid att vara en:

Andra bilden är på Tösen när vi va på BB.. Likhet? ;)

Men de jag kallar henne, även till henne är:

hehe hon kommer alltid vara min gris :D

Tex, Tösens kusin kallas för Kråkan osv.. :D

Kommentarer
Postat av: tragikomedi

Hehe hon är en liten groda :D Jag har kallat henne det sen hon var bebis och du kallade väl henne det i magen redan? :)

2009-02-20 @ 10:58:23
Postat av: Rebecca

Min äldsta son var med en "Groda" som nyfödd/liten, just för att han legat som en groda i magen de sista månaderna och utanför magen som nyfödd. Jag hade nästan inget fostervatten när jag väntade min äldsta vilket ledde till att han knappt inte kunde röra sig osv i slutet av graviditeten och därför blev det även kejsarsnitt då läkaren inte heller kunde göra en "vändning" pga ja för lite fostervatten.

2009-02-21 @ 09:49:20
URL: http://alskadeliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback