Sååå seg!

Hehe idag har jag varit sjukt jävla seg. Vaknade runt 8 då de blev frulle för Tösen och Thé till mig då min hals gjorde såå ont. Sen la jag mig i soffan och halvsov medans Tösen lekte runt. Runt 10 började hon bli halv gnällig och kom till mig så jag bar upp henne så vi somnade båda två till kl va typ 12. Då blev de lunch, sen bada för Tösen då hon inte blir så ren av att äta själv. haha!

Tror att vi ska ner till tvättstugan och kolla om de finns tid innan tösen börjar på dagis.
Fick lite fula kläder av syrran igår, som tösen ska ha som extra kläder på dagis. Ska även köpa lite strumpor och så som hon ska ha där. Fick även regn kläder, dock ett blått.. Men bättre än inget än så länge.
Tror även att vi ska till affärn, är sugen på smördegsinbakade Kycklingfilé med Gorgonzola.

Gud va jag vill träffa Hallå!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback