Tack, tack och tack!! Och lite till..

Dagen började med att vandra ner till Bvc, gick lika bra som alla andra gånger. Dock blev tösen trött mot slutet och Självklart va de då dax för sprutan. Stackaren hade handen på låret hela tiden och sa ajaj.
Sen åkte vi upp till tågstationen och mötte upp Linda och Elina. De skulle hålla oss sällskap tills tåget kom. Om tåget väl skulle komma den tiden de är sagd så skulle jag ha varit på jobbet vid lunch och de tyckte jag va helt Ok. Men ja, tåg fan va ju försenad i 1 timma så de blev inte så mkt jobb, stressade som en tok, trött och Sjuuukt varmt med en trött tös.. Humör? Ja den var inte hög kan jag lova.
Undra va de säger när de hämtar de jag har jobbat med hela veckan? De va andra gången jag körde med maskinen, första gången med just såna och ingen där som hjälpte till. Så säkert har jag inte känt mig. =/
Jag är ju egentligen en "transfer tryckrare" och när jag började med de så va de inte lika osäkert, pga att vi är 4st som står i samma rum och gör samma saker, så där frågade man hela tiden innan man gjorde något.
yeye, får se vad som sägs....

Sötis Hippie Frida kom förbi med sin söta Riley. Men inget va planerat. Vi snacka på msn som vanligt och så frågade hon hur de va med mig så sa jag att jag va sjukt uttråkad och sugen på något. Sen ett tag efter så skrev hon sms att hon va utanför mig om 5min, och jag trodde att hon skickade fel men smset efter ifrån henne va "godisexpressen ab". Såå söt, så hon va här utanför med godis till mig för att jag hade skrivit innan att jag va sugen på något.
Alltid lika roligt att träffa henne då man itne gör de ofta. Och sååå kuligt att få träffa Riley, hon har ju blivigt så stor.
Dagen plan: SNO BEBIS! :)

När jag sen kom upp igen så snackade jag med Linda i tel och några minuter senare står hon utanför med mat till mig. Dock blir de ingen mat i magen idag, de kommer få bli min lunch på jobbet imorgon, mummma!!

Så ni mina andra vänner, ni vet väl att jag vill ha 1 miljon, en som städar, en som lagar mat....


Imorgon åker tösen till pappa sin, BUUUUH!! Vill verkligen inte! Kännt sen jag kom hem idag att jag Vill vara hemma imorgon. Att få vara med tösen en hel dag. Men icke, jobbet kallar.
Helgens planer vet jag inte riktigt hur den ser ut. Mor ringde idag och frågade om vi skulle fixa med tösens kök, så de kommer förmodligen att göra de på lördagen. Eller ja så mycket som går. Tror mamma kommer att få såga och de och att jag sen får sätta ihop allt här hemma.
Tösens pappa frågade om jag ville följa med han och tösen hem till han imorgon. Då Linda har svikit mig så kanske man ska göra de efter man har städat här hemma. Rätta sagt, man får se vad som händer imorgon.


Min dumma syrra listade allt ut vad de var för något jag gjorde igår som va så "hemligt".
Haha men hon kändes sig Grymt dum då Elin.A hade "ljugit" vart jag va och varför hon hade hämtat Tösen ifrån dagis. Att hon gick på att mitt tåg va försenad och att jag kom in samtidigt som Linda och vi gick tillsammans till henne. Och att Alex som också va uppe hos henne viste men ingeting sa. Haha!
Men ja.. tråkigt nog vet hon nu.


Jag har tatuerat in Neos namn på min arm :)
Stora killen fyller år den 9 Aug så passade på nu.







Nöjd nu Linda?

Kommentarer
Postat av: Linda

Väldigt nöjd :) Men du är bajs för du skulle äta IDAG!!!!!!!

2009-07-30 @ 22:20:13
URL: http://mammaliindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback