Som vanligt.

Hej!

Varje gång de händer någon dålig vana/ något jag vill sluta med osv när de gäller Tösen min, så går de alltid utan problem.

Ex:
Då tösen min va ca 8 månader och jag funderade på att sluta amma ett tag innan.
Hon andvände mig även då som en napp.
Jag kommer ihåg hur jag skrev om de, hur svårt jag trodde de skulle vara.
Sen fick hon svinkoppor/stretokocker som gjorde så att hon fick svamp infektion i munnen igen och de gick över på brösten, och denna gång fick jag sår på brösten som gjorde såå ont.
De va liksom Då första gången jag skulle testa hur de skulle gå.
Utan några problem första dagen, från att äta sig mätt på mig till att äta 3 ggr ifrån mig och äta burkmat tills hon blev mätt. Va en riktig chock att de gick så fort.
Sen blev de morgon + kväll, men efter några dagar så slutade Tösen med de själv.


Nu för någon dag sen.. Torsdags(?) så skrev jag ju att Tösen har fått en dålig vana eller va de va att komma upp riiiktigt tidigt, trött men gör de för att sova brevid mig. SJÄLVKLART älskar jag att ha henne sovande brevid mig, blir lugn och jag vet inte hur många gånger man har titta på henne när hon sover brevid en. Men jag ville inte att de skulle bli en vana, för de gör de även jobbigt för henne i längden.
Natten mellan torsdag - fredag så vaknade hon upp, vet dock ej hur mkt klockan va men jag va så pass trött (vi va ju hemma på fredag, pga dagis sa att tösen va "sjuk") att jag tog upp tösen och vi sov till 09:30 - 10:30.
Natten mellan fredag - lördag sov hon hela natten + morgonen, JAG vaknade upp av att jag hörde barn ljud och flög upp innan jag vaknade till riktigt och insåg att de bara va grannarna.
Natten mellan lördag - söndag så kom tösen in runt 07:00, de acceptabelt då vi går upp innan 6 på vardagarna.
Sen natten tills idag så fick jag väcka henne innan vi skulle till dagis.

Så de har även blivit bättre redan nu :)
Haha men de roligaste är att jag hinner vara i den jobbigaste perioden som känns som en evighet, hinna skriva om de och fråga om förslag och innan jag ens hinner får respons så är allt bra igen :D


Kommentarer
Postat av: ☆Soya☆

Svar: Jo men å andra sidan var det 11 år sen jag började jobba :)

2009-06-02 @ 12:58:28
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback