Kul med barn!

Jag läste en artikel här om dagen ang att man bara få höra "dåliga" saker när man är gravid och lite där till, jag håller med henne som skrev!!

När jag va gravid fick jag alltid höra -"Slut på friheten", -"Passa på att göra allt nu, för de hinner du inte med sen", -"Sömnlösa nätter" -"Du kommer inte kunnda duscha när du vill".. Och så vidare, listan kan bli lång.

Jag har varit ensamstående hela tiden, jag har hunnit duscha när jag vill bara att lägga henne på golvet brevid och ha en kommunikation med henne samtidigt..

Men är de INGEN som ser de roliga med ett barn? För de posetiva överväger väl de negativa?! Är de hela tiden jobbigt, förjävligt, man kan inte göra någonting?

NEJ!!!

Jag tycker det är såå roligt med tösen i mitt liv/min vardag. Tänk hur mycket skratt en sån liten unge kan ge en. ALLT är en lek för barnen, lek du också så ser du hur roligt det är!

Kommentarer
Postat av: Frida

Håller med. Man blir pumpad med det negativa. =/

2009-05-22 @ 20:30:32
URL: http://honungsbulle.blogg.se/
Postat av: kan bara hålla me dig gumman! hur kan man säga så? barn e livet! så e de bara!!

2009-05-23 @ 12:12:22
URL: http://albinotuvismamma.blogspot.com
Postat av: Sara

Ser att du är ensamstående, precis som jag.. Jättefin flicka har du :)



Jag håller med dig, när jag blev gravid så fick jag bara höra "nackdelar" med att behålla barnet.. Men jag struntade i vad folk sa, jag gick min egen väg och jag är så lycklig att det finns inte ord! Så mycket glädje och erfarenhet min son ger mig, han är ljuset i mitt liv :)

2009-05-24 @ 19:11:36
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback