Orkar inte!!

Jag orkar inte vara social, fast jag känner mig uttråkad..
Jag orkar inte vara trevlig..
Jag orkar inte att vara trött hela tiden..
Jag orkar inte bli grinig på folk hela tiden, som jag blir nu..

ALLT jag orkar är att ta hand om tösen min.
De är allt jag orkar, och de är de ända jag vill just nu.

Jag är liksom inte tjurig, irriterad eller något sånt på något speciellt. Bara på allt och alla just nu.
De är vid dessa tillfällen jag bara vill vara inne och inte behöver ha någon kontakt med någon, att inte göra ett skit.

De är bara Tösen som ger mig energin att orka.
De är bara Tösen som ger mig glädjen..
.. och leendet på läpparna...
Just NU!

Så ja, jag är SKIT tråkig just nu(!!)
Men de blir bättre..

Jag vill verkligen INTE att tösen ska till sin pappa i helgen =(



Stora tjejen <3
Älskar dig hjärtat, mer än va ord kan beskriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback