Julkalendern 2010



Imorse så bänkade vi oss framför tv (Lillan blev AS förbannad, för vi skulle ju inte titta på tv vi skulle ju till dagis. HAHA) för att titta på årets Julkalendern "Hotell Gyllene Knorre", både jag och lillan satt stilla med blicken fast klistrad på tv rutan.
Tror faktiskt att detta år kommer vara en BRA julkalender!!! Förra året va de ända året jag missade julkalendern men förra året va ju helt SJUK!!!
Sen när den va slut och jag stängde av tv så blev lillan argare för att jag inte skulle stänga av, DÅ skulle hon allt titta :) haha!!


För övrigt så är lillan i en sån där UNDERBAR 3-års trots, åååh så härligt.
Men hade förväntat mig mer utan denna trots så jag ska då inte klaga :P


Olivia - Tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback