Närmare mållinjen nu..

Nu är det bara 2 lektioner kvar på den kursen jag har i skolan, imorgon och på måndag. Sen fick man ha ett betyg samtal om man ville, men känner inte för att jag behöver de då jag inte är speciellt orolig att jag inte klarar den kursen :) Med tanke på att jag inte har fått ett enda IG på inlämningsuppgifterna/proven :)
På fredag så ska jag ha slut provet på en kurs och sen på tisdag så ska jag göra slutprovet på den andra kursen.
Jag hoppas nu verkligen att jag klarar båda de proven, för då är denna termin slut för min del på tisdag!! :D

Så efter jag kommer hem ifrån skolan imorgon (kl 10, haha!!) så ska jag plugga, skriva upp de jag TROR kommer med på proven. Eller rätta sagt de jag själv känner att jag inte riktigt 100% "kan" beskriva med en penna på ett papper...

Det va mitt... haha! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback