Trötter...

När jag hämtade lillan ifrån dagis så åkte hon pulka hem och jag fick ropa hennes namn hela tiden för hon slumrade till :P När vi sen kom hem så höll hon på att somna vid matbordet. Hahaha va hon trött eller?
Hon gick och lade sig kl 6 och nu sitter jag här, har tråkigt!!
Haft "sällskap" idag, sen kl 10. Personen somnade dock kl 12 tills.. ja, personen sover fortfarande. Haha trevligt sällskap man fick.

Inge roliga filmer finns de heller =( Höll på att kolla på Rabbit Hole när "sällskapet" kom, så den har jag kvar att se. Hann ju inte se klart den då personen inte tyckte de var en rolig film.. TACK för den!

Kanske ska trycka i mig chockladpudding och sen försöka väcka personen, för snart är det min tur att sova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback