Funderar...

Sitter på samma plats i soffan med samma dator i knät. Like always..
Idag har vi varit hos min syster. Och inte gjort så mycket mer.

Väntar nu på frugan, som kommar att komma i vilken sekund som helst..

Jag kommer ihåg för ca 1år sen då jag funderade och även skrev här i bloggen ang att jag verkligen inte visste va jag ville bli när jag blev "stor".
Då jag även tyckte att alla visste exakt va dom ville, vilken väg som krävs osv medans man själv står där och har inte någon aning om vad man vill bli eller liknade.
Står där lite nu också, fast ändå inte. De är konstigt det där.
Som typ alla redan vet så jobbar jag bara denna månad ut och sen inget mer på det jobbet.
Och vad händer här näst?

Mina intresse som jag hade en gång i tiden har bara blivit större.
Eller ja speciellt en sak. Men ja.....

Eh huvudet snurrar mer än va jag kan få ut, det va inget ovanligt. Inte i mitt liv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback