Fredag

Idag har inte hänt mycket alls. Det har ju varit ett sånt skit väder idag.
Vi gick ner till Ica för att handla lite till hemmet, till resan imorgon och sen alla jävla godisar till syster yster :D
Jag började fundera på vart mina kläder va då jag hade fått ett mail i måndags där de stod att kläderna hade skickats. Och igår va ju en röd dag så jag väntade bara på ett sms - då de stod i mailet att jag skulle få sms-avi.
Men när jag kom hem med all mat och de ifrån ica, så hade posten varit här medan jag va nere på ica. Och Självklart så hade jag fått en avin hem skickad. Så de va bara att lämna sakerna hemma och sen trippa ner till ica igen. Lagom tröttsamt!
Men kläderna va de allt, och de va allt fint fint!! :D Dock är jag nog lite kort i benen för sånt. Men eh, i love them!
Så imorgon så blir de att ha min blah blah blah linnne/klänning :D

Jag höll på att packa väskorna tills imorgon. 1 väska med ombyten + blöjor och de för lillan. Och sen bad jag henne hämta sin väska och vi gick in till hennes rum och jag frågade va hon ville ha med sig. Pippi, dockhus dockan, grodorna och 2 böcker blev de. Packade även ner hennes godis + dricka i hennes väska. Jag ställde både väskorna + kameraväskan framför dörren och lillan blev så ledsen för hon trodde vi skulle åka Då. Hon blev så ledsen att hon va anti på Allt jag sa. Sen fick jag lov och säga "Vetu va du kan göra imorgon? Gunga på Tyras Hello Kitty gunga" och då sa de poff så blev hon jätte glad :)

Längtar så SJUKT mycket tills imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback