Farsdag - suck!

Jag och lillan har precis lagt in tvätten i tvättmaskinerna och jag ska strax fortsätta att plugga.
Just detta som jag gör nu i pluggandet är piss lätt, är ju inte direkt nybörjare i detta :) Men de tar ändå tid när man ska gå från punkt till punkt i boken.

Idag är det då farsdag, inte direkt att dagen för mig blir speciell eller så. Har ju inte ens någon att gratta.
Thats sucks.
Men man har ju en dotter här hemma som har sin pappa :) Så vi spelade in en video till han imorse :)





Usch va jag tycker blogg inläggen bara blir sämre och sämre... haha

Kommentarer
Postat av: sanna

Fan va söt hon är=)

2010-11-14 @ 14:56:00
URL: http://duplomamman.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hej!

Skulle inte du kunna lägga upp bilder på alla dina tattueringar?

Även dom på armarna som du har!



mvh

2010-11-15 @ 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback