Lördag

Sitter här och tycker att lördagen går väldigt segt, tills jag nyss tittade på klockan och såg att klockan var strax över 4. Shit, vart har dagen tagit vägen?
Jag har då inte gjort något alls utan nu får jag smått panik om hur mycket jag Borde göra innan denna dag är slut.
Insåg när jag gick ut och skulle ta en cigg med Nathalie att en dusch är nog ett måste idag ^^
Städa måste jag också, lägga in bilder och plugga...
Nu blev lördagen helt plötsligt piss tråkigt.

Man kanske ska höra av sig till tösens pappa och kolla om man kan umgås med dom istället, lät ju roligare :)

Kommentarer
Postat av: Sara - Lackat

sv: har faktiskt missat den produkten helt, kanske för att jag inte är så brydd i depends sortiment, men ska kolla in den på stan :)

2010-11-07 @ 13:17:10
URL: http://lackat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback