SÅ JÄVLA ARG!!

Skolan kukar sig TOTALT!!!
Hela förra veckan vad gjorde jag?
Jo jag plugga, plugga och plugga... lämnade in ALLT som skulle lämnas in på TORSDAG natt!!!
Jävla hor papprena så står det
"2. Cyklist sid. 156 - skicka in som pdf."
"4. Citron och figurer sid. 180 - skicka in som pdf."
Vad gjorde jag? JO JAG SKICKADE IN DOM I PDF, men ne nu vill hon ha AI fil OCKSÅ.
Dvs att jag ska sitta och göra dessa jävla saker IGEN, som tog mig evigheter att göra..
FITTA FITTA FITTA!!!!

BARA för att jag skickade in allt SOM JAG SKULLE och var klar så börade jag en ny kurs idag...
Såååå roligt! Hej jag kommer vara som ett jävla kolli i veckan.

UPDATE: Svar: LITE svårt att göra om en PDF till en AI. Då läraren vill ha en AI fil för att se layers och de man har gjort.. Annars så skulle läraren inte vilja ha en AI fil.
Meeen!! Hur kan man se layers och hur man har fått de till resultatet från en "platt" bild?!?
Jag är ju liksom inte DUM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback