Today

Idag har jag varit hemma med lillan. Förra veckan mådde jag ej bra och än idag så hostar jag en massa. Dock har lillan blivit riktigt sjuk :( Man ser verkligen på henne att hon inte alls mår bra, hennes ögon är helt röda och rinnet och inte kry för 5öre. Så ja, självklart blir vi hemma imorgon också.
Lillan var så trött idag och jag tyckte de var dax för henne att få lite frisk luft, och jag var ändå tvungen att handla lite på affären. Men tänkte då att jag skulle slå 2 flugor i en smäll. Att låta lillan sova i vagnen och jag gå till coop.

Jag bara längtar tills alla paket kommer på posten, smink, blingbling och Nikita byxor som jag beställde idag! :D
Så snygga!!


Känner mig som 12år igen när jag satte på mig linnet och såg ett sugmärke på min rygg! :O


Och så får ni se dagens naglar :P Haha ne, jag målar inte dom som om jag byter underkläder. Målar faktist om varannan dag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback