Helgen

Tänkte inte skriva om helgen fören jag hade orken att lägga in bilder på datorn. Men jag skriver om den nu och så får bilder kommer upp när de väl kommer upp :)
Helgen så var jag och lillan i Sthlm hos syrran och hennes Bebis. (JAG SKA BLI GUDMOR!!!! <3)
I fredags så åkte vi till scrapbooking affären här i Enk för att titta på lite saker till lillens dop. Det slutade med att vi var där i ca 2 timmar :) Lillkillen blev hungrig och vi kunde inte få ihop de. Men när vi väl hittade papper, 2 snören så klickade allt till :) Kommer verkligen bli sååå sjukt fina kort!!
Sen var vi hemma hos dem åt mat och de.

I lördags så åkte vi på morgonen till Skansen. Riktigt bra dag att åka dit på.
Efter det så åkte vi till Mulle Mecks lekpark. Lillan lekte på som bara den. Tycker de är synd att vi inte har något sånt här i denna håla.
Efter det så var vi trötta men Syrrans karl var ute och grillade. Året första grillning för min del, muuums!

Söndag var sega dag då natten var krånglig. Tiden gick och sen åkte vi till mamma. Mamma hade frågat sen tidigare om hon fick ha lillan igår tills idag. Så kommer snart få tillbaka henne.

Jag är typ sjuk. Snorig som fan! Man längtade hem till mitt nässpray :D Som direkt hjälpte.

Lillan har endast haft blöja när hon har sovit denna helg. Och idag när hon kommer tillbaka så ska jag ta och prata med henne och fråga om vi ska ta bort blöjan under natten också. Få se vad hon säger, kan ju inte tvinga henne.
Men hoppas på att hon går med på det. Vill få bort dom där jävla blöjorna!! Och nu när de är så fint väder ute så är chansen att hon får urininfektion väldigt liten.

Mer kommer.. då jag har bilder som sagt :)


(Mulle Meck lekpark. Bild tagen ifrån google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback