Blivit moster igen :)

Igår blev det lite ändra planer än va planeran hade varit länge :)
Syrran skulle ha kommit till mig för att lämna Isa (hennes hund) för att jag skulle sitta hundvakt medans det var dax för henne att föda.
Så på eftermiddag bestämde vi hox flux att jag och lillan skulle åka hit till henne. Vi skulle ta tåget men de slutade med att min mamma och Janne körde oss hit.
Efter att syrran hade haft värkar i 12 timmar så åkte hon in (kl 11/12 i natt) och sen 12 på dagen idag så kom bebisen äntligen ut :)
Alla som hade trott att de var en liten tjej de hade magen hade fel, för det blev en liten pojk :)

Själv så har jag, lillan och Isa varit ute. Gick till affärn och köpte lite godis (som var lite för dyrt) och satte oss utanför i det fina vädret :) Sen fick Isa leka lite här utan för medans jag gungade lillan.
Vi har sen inte gjort så mycket. Mest segat. Vi ska vara här och sitta hundvakt tills de kommer hem :)

GRATTIS STORESYRRA & JIMMY TILL POJKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback