Inte som man hade planerat..

Helgen blev inte som man hade planerat, att inte göra ett skit!
Det som var planerat iaf att träffa Pathalie i fredags, men det blev ju inte av för hon var inte helt ok =(

MIN HELG:

Fredags så var jag hos person nr 1, va där ett tag och höll personen sällskap. Sen gick jag hem och titta på film. Kl 12 på natten så gick jag till person nr 2 åter igen så blev det att kika på film. Runt 3 så begav jag mig hemåt.
Igår så vaknade jag vid 2 på dagen, helt död!! Men hann med att gå ute 1 timma. Hann även med att städa här hemma och vika tvätten. Stackars Michis höll mig sällskap från 6 till 12 i telefon :D haha! Hon fick höra mitt trötta/energi kick :D Men vi lade på när jag kl 12 (åter igen) va hos Person nr 2.
När vi sen kollade på kl så var den runt halv 5 på morgonen och det slutade med att jag sover över.
Sen idag då.. vaknade upp kl 12 och begav mig hem. Får smått panik att mitt batteri på telefonen hade dött kvällen innan, med tanke på att lillan är hos sin pappa. Men jag hann typ inte gå hem fören Person nr 1 hörde av sig så jag gick dit. Käkade pizza och tittade på film. Kom nu precis hem för att lillan kommer till mig om 10 min :)

Så jag har flängt både hit och dit denna helg och inte fan är jag utvilad :)
Men det har varit en bra helg!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback