Samma visa igen..

Varför känns detta som att man har gått igen detta förr? Jo för vet ni, det har jag.
Samma visa igen. Samma fråga - Varför? Var det inte värt mer?
Men tydligen inte. Ströck ett streck sist och började vänskapen på nytt. Men kommer tyvärr inte orka en gång till.

Vad gör man?!
Jag har lärt mig genom åren att inte ta en vänskap så seriöst.
Jag är bara chockad.

Idag är jag grymt trött.
Kom hem efter 3 inatt. Visst har jag sovit bra länge idag men är ändå seg och trött.
Tror jag ska ta en tripp ner till Ica eller Maxi eller Coop?! (Blir nog Coop så jag kan lämna in boken till biblan också) och köpa kyckling/räkor. Är sååå sugen på wook och lite gott :)

Nu blir det duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback