:@

Jag hade verkligen sett fram emot min lillebrorsas student nu den 1 Juni.
Men för min och Lillans del så blir det att spendera den dagen på... att vara hemma...
Fick reda på för 1-2(?) veckor sen att min biologiska pappa kommer och det är därför jag inte kommer att visa på mig hans student. (tråkigt nog =( )
Ja, visst är det lätt att säga att Jag inte behöver prata med han. Men sen får man tänka också på att jag har en dotter, som jag inte ens vill att han ska träffa, eller att hon ska träffa honom.. sen vet jag också att Lillan är inte den personen som är tyst och pratar gärna på och de kommer han ALDRIG få uppleva.

Men är riktigt riktigt arg för att han ska komma!

Får väl vara glad att jag tog studentporträtt på han så jag iaf hann se hur fin han kommer vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback