Äckligt

Igår när jag vaknade så gick jag till köket inlindad i täcket. Vissa rörelser gjorde ont så jag kikade på armen och såg denna bulan jag helt plötsligt hade fått.
Det svider nästa 24/7, de känns extremt mycket när jag drar ner handen och sen knyter näven =/

Vet inte alls vad det kan vara.
Jag har haft en liten röd prick där i några dagar som varken har gjort ont eller något sånt tills jag vaknde igår.
Spindelbett? Oftast sväller de upp bara efter någon timma isf, eller upp till 2 dagar. Och jag har haft en röda pricken längre än så. (Om de skulle vara spindelbett så gör läkaren inget)
Festing? Skulle ha märkt direkt om jag hade en festing just pga att den är ju bara några cm från handen och jag tror jag ser min hand/arm mer än vad jag ser något annat om dagarna.
Just nu (de är ju nu bara andra dagen) så har jag ingen vilja att gå till läkaren.
Har en STOR känsla av att de säger "Det kan vara de.... men det läker sig själv men hämta ut denna salvan som kan hjälpa till på traven. Om de inte blir bättre så hör av dig" Och då står man där, betalat för att personen ska säga det och betala för salvan man ska hämta ut.. Onödigt?
Jo jag är sån som väntar in i det sista med att gå till läkaren (när det gäller mig själv)
Såhär ser de ut idag.
Jag själv tycker att svulnaden har gått ner, dock är jag väldigt röd.
Får väl se vad jag känner fört imorgopn, om de blir läkaren eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback