1 dag kvar!! :D

Jag sitter här vid datorn och snackar med folk på msn. Snackar som om "imorgon" är om flera månader. Hur kan man vara nervös osv över något man aldrig har gått igenom innan?! Jag vet ju inte hur jag ska reagera. Låter kanske sjukt, men de känns så.

Jag ska snart börja att plocka här hemma, fixa med lite babysaker, packa bb-väskan och jag måste gå till syrran och låna bilbarnstolen.

Jag ska även passa på att laga "värsta-värsta" middagen för mig idag :) Efter kl 00:00 så får jag inte äta något, inte dricka något och inte röka något. Och sen säger de att man inte ska stressa eller vara nervös?! GOOD LUCK! Tror inte jag kommer få någon sömn alls inatt. Men förhoppningsvis så lägger dem snittet tidigt imorgon.

image10Jag längtar efter dig bebis. Inte långt kvar nu =Dimage10

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag håller tummarna. Tänk imorgon har du din lilla bäbis :)
SPÄNNANDE! :D

2007-12-26 @ 15:35:37
URL: http://vikutooria.blogspot.com/
Postat av: Amanda

jag håller tummarna, tänk i morron den här tiden har du din lilla bebis hos dig. all lycka i världen önskar jag dig...//Amanda

2007-12-26 @ 18:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback