2 och 5.

image13Om 2 dagar är det julafton. Ju närmare julen kommer så känns de som att jul-kännslan försvinner =/ Jag kommer ihåg första gången de snöade, när jag va hos bebisens pappa. De bara pirrade av glädje i kroppen, så som de gör på barn när de ser alla julklappar och när tomten kommer på julafton. Men nu då? Vart/när/hur försvann den jul-kännslan?
Allt känns bara så stressat, och jag längtar faktist inte så jätte mycket till julafton längre.

image10Om 5 dagar så är jag Mamma. 19-åring ensamstående mamma. Hur gick detta till?! -Eller ja, kanske va en dum fråga =P. Men ändå, skrämmande tanke. Jag kan inte ens själv tänka mig med barn. Visst att ta hand om andras som man kan lämna bort när man är trött eller liknade. Men nu, en helt egen som Jag måste ta hand om 24/, helt sjukt! Men de är ju bara att göra de bästa utav situationen. Över 1 dag så lever man för någon annan, ändrar tidsrytmen efter någon annan och bara över 1 dag älska någon så högt på denna jord att det är obeskrivligt.



Idag har jag strosat runt på stan här. Vi åkte först upp till ÖB och Nallens och sen ner på stan. Inne på Nallens så köpte jag en babysitter, de känns om att de är ett måste nu när jag kommer göra kejsarsnitt och inte kommer att orka att böja mig ner hela tiden. Den är JÄTTE fin!! Svart och vitt tyg, i det vita tyget så är de små nallar :D..
Finns inte så mycket mer att skriva, de händer inte så värst mkt om dagarna och inte i mitt huvud :P

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej! Tack för din kommentar :) Förstår vad du menar! Det mesta är juh relativt, jag uttryckte mina känslor kring det men det såg jag att du fattade. Hoppas din förlossning går bra, givetvis önskar jag dig lycka till! Har sett bild på barnmagen, tycker det är snyggt (tro det lr ej!) o med tatueringarna. God Jul!

2007-12-23 @ 02:22:38
URL: http://babbi.blogg.se
Postat av: Vickan

Jag tror det kommer bli jättebra, visst kan det hela säkert kännas jättekonstigt nu, att "va, hur blev det så här! Händer detta mig?" men allt kommer säkert bli jättebra! Du kommer bli en underbar mamma tror jag :D

2007-12-23 @ 13:45:29
URL: http://vikutooria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback