Hej Hej!

Jag vet att jag inte har skrivit så mycket på sistonde, men har liksom inget roligt att skriva ^^

Akelius ringde mig, då jag hade skickat ett mail till den personen. De har inga lediga lägenheter nu, men att de brukar vara runt vår/sommar som alla flyttar. Och bara för att jag redan bor hos Akelius så har jag första språng än de som kommer utifrån. Hoppas bara att de inte är någon som har väntat längre än va jag har bara (som bor hos akelius). Jag skulle ringa i början av Maj och se.. Jag vill flytta, nu nu nu !!! =)

Om 2 veckor är det dopet=) LÄNGTAR!! Elin och Jimmy ska sova här dagen innan, och hjälpa mig med lokalen. Och om några dagar så ska jag prata med prästen, om hur vi ska lägga upp själva dopet så det blir bra=)




Kan inte denna mardrömm bara sluta? Detta ska jag leva med. FUCK!!!!!

Kommentarer
Postat av: ...

Vet inte om det är en 2:a du vill ha men jag blev erbjuden en förra veckan så visst har dom lediga.

2008-04-11 @ 15:16:38
Postat av: Sofia

Ville bara tala om att ditt arkiv inte fungerar ifall du inte var medveten om det...

2008-04-11 @ 16:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback