ÖVERLYCKLIG!!!

Idag ringde Akelius "Hej! vi Fick ett mail idag angående uppsägning på en sån lägenhet du vill ha" YEEEEEEEEES!!! Jag fick nr till personen som bor där nu, ringde han och ska kolla på lägenheten imorgon. Sen ringa Akelius på måndag och säga "JA!!!!" FAAAAAAAAAAAAAAAAAN va glad jag är!! Värsta är nu, stressen. Ska försöka att inte stressa. Men lite svårt att inte stressa bara... Ska börja redan nu att plocka ner och lite så.. Hatar att flytta! Men ÄLSKAR att få en ny lägenhet!!!
VILL DU DANSA AV REN GLÄDJE MED MIG? :D

Tack "Sofia" för att du sa till mig att Arkiv inte funkade. Det är fixat =)
Ni som även märker saker som inte funkar eller något sånt, säg till!! För ni andvänder länkarna osv mer än va jag gör, så de är svårt att veta om de funkar eller ej =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

GRATTIS vad kul med ny lägenhet :) Såå glad för din o nellies skull :) Som du väntat på en ny lägenhet o äntligen får du en :D Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :P Kram o trevlig helg.

2008-04-11 @ 22:34:05
Postat av: Emma

Va lägenheten fin, eller du kanske har varit och tittat på den än?:)

2008-04-12 @ 17:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback