Bara för..

Bara för att det är rätt dött här, jag har inte så mycket att skriva.
Eller jag har mycket i huvudet men inte mycket jag får ner här, tyvärr.

Vad skulle ni vilja läsa om här hos mig???

Jag som älskar döskallar + inredning. Har funderat på att göra några inlägg 1 om olika döskalle saker/kläder och sen om inredning (som för övrigt blir mycket vad JAG vill ha/ska ha i min lägenhet). De blir även mycket barn prylar.
Intressant och läsa?

På tal om de så tycker jag att ni borde kolla in Williams rum av hans mamma Maria. Det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FINT och gud va jag önskar att Nellie hade ett eget rum så man fick inreda PRECIS som man ville *dreggel*

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det e skoj å läsa om inredningsprylar å fix. Vi håller på å fixar iordning mer hemma hos oss nu när vi kan lägga mer pengar på annat än bröllop. Bra me å få tips om vad Nellie kan tänkas vilja ha i julklapp å födelsedagspresent..:) kram

2008-08-04 @ 18:06:01
URL: http://mittlillaliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback